niedziela, 28 września 2014

Countryside clothing

Lato, lato i po lecie...chociaż patrząc za okno, to pogoda nieźle miesza i przez najbliższe parę dni czeka nas chyba polska złota jesień. I nie bez powodu zaczynam tego posta od pogadanki o pogodzie...

"W tak pięknych okolicznościach przyrody" zamarzył mi się ubraniowy countryside style. A jak to na początek angielskiej mody, rozmowa o pogodzie obowiązkowa, jako że "Znamy się mało". (P.S. polecam Etykieta brytyjczyka )
Przeszukałam szafę i drzemiący w niej stary hippis podsunął mi koszulę sprzed 5 lat i sztruksową marynarkę z drugiego obiegu (wytargana od Cioci ;) ). Ta koszula ze względu na swój uniwersalizm, to jedna z moich ulubionych rzeczy. Sprawdza się w warunkach codziennych, po prostu do jeansów, a jej hmmm …dyskretna ekstrawagancja - żabot i wpleciona srebrna nitka sprawiają, iż bywa w obiegu i na wieczornych wyjściach. Dzisiaj wybrałam ją ze względu na jesienną tonację, do tego dołożyłam marynarkę w kolorze śliwki, a żeby tchnąć trochę świeżości w całą stylizację założyłam zadziornie podwinięte spodnie chino i czapeczkę, rodem z "Klanu urwisów". Na zestaw buty - torebka się nie zamachnę: klasyk w tym samym brązowym kolorze. Udało się coś sklecić i znaleźć fajny plener.
Tak tak, wiem są i tacy którzy powiedzą że koło countyside style to to nawet nie leżało, ale do ideału nam daleko jak do Anglii, więc z przymrużeniem oka na jesienny spacer do parku o nazwie (o przewrotny losie!) "Szwajcaria" w sam raz ;).




Koszula - Orsay
Spodnie - Orsay
Buty - Lasocki
Torba - Reserved
Czapka - Reserved
Marynarka - marka nieznana
Kaczki (bezcenne ;) ) - Park Szwajcaria

A wszystkim teskniącym za latem mówię, aby korzystali z uroków i wolności jesieni "For the end of course"

BiFF - Jesienne drzewa




3 komentarze:

  1. No pacz Pani, nie dodajesz nic nowego, to postanowiłam się zapuścić w archiwa, zaczynam, a tu takie ładne jesienne zestawy mnie atakują. Bardzo mi się podoba ta narracyjność Twoich ałtfitów. Każdy jest jakimś subtelnym nawiązaniem do filmu albo jakiejś epoki, nastroju... lubię to. Lubię też tę koszulę z żabotem, jest oryginalna i odważna.

    OdpowiedzUsuń