niedziela, 8 lutego 2015

STUDIO 54


Tym razem będzie krótko i na temat, bo nie mam czasu. Dziś w naszej blogowej podróży udajemy się na West 54th Street na Manhattanie, gdzie na przełomie lat 70 i 80 mieścił się klub STUDIO54, będący "mekką" celebrytów, a spędzający sen z powiek okolicznym mieszkańcom Nowego Jorku, o dziwo "miasta które nigdy nie śpi". STUDIO54 był nie tylko kwintesencją "Drugs,Sex&Rock'n Roll", ale także nieformalnym modowym wybiegiem. Wśród wielu bawiących tam sław możemy wymienić takie nazwiska jak: Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Karl Lagerfeld, Jerry Hall, Farrah Fawcett, Andy Warhol, i całą długą listę ludzi ze świecznika. Myślę, że nie trzeba już tutaj dodawać nic więcej, bo fakty mówią za siebie.

Poniżej moja skromna wizja wypadu na "wieczorek taneczny" w STUDIO54. Aby lepiej oddać klimat zdjęć zminiejszyłam ich ostrość i "podkręciłam" przebicie czerwonego koloru - efekt charakterystyczny dla kliszy z lat 70. Miłego oglądania :)


Kamizelka - Orsay
Golfik - Orsay
Torebka - Stradivarius
Kapelusz - H&M
Buty - Mohito

22 komentarze:

  1. bez kamizelki podoba mi się bardziej :) prosto ale ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kamizelkę była awantura z fotografem. Ja byłam za - on przeciw. W końcu zrobiliśmy foty 50/50 :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. ja mam prośbę do Ciebie :) proszę częściej noś te szpilki i takie spódnice, bo moim zdaniem to jest Twój najbardziej kobiecy look. Wygladasz sexy, jak ikona stylu. Bardzo proszę o spełnienie mojej prośby, bo będę sprawdzać! ;)

      Usuń
    3. Z tymi szpilkami to jest u mnie tak, że mam małą drużynę piłkarską, ale waham się jej użyć ;) Ten temat pewnie wkrótce rozwinę w jakimś poście w związku ze zbliżająca się wiosną. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kapelusze !
    Klikniesz u mnie w link ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpasowałaś się idealnie, na pewno zrobiłabyś furorę!
    Oddawaj kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), jak znajdę podobny model, to oddam, obiecuję :)!

      Usuń
    2. :)))) Musi mieć jeszcze ogromny obwód, bo coś z moją głową jest nie tak i nie znalazłam jeszcze kapelusza, który by pasował! :)

      Usuń
  4. wow, lata 70;o Świeeetnie wyglądasz :O OSZAŁAMIAAJĄCO :* obserwuje :*
    pomożesz klikając klik klik slodkieslodkieczary.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kapelusz!
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądałaś :) Kapelusz dodaje mega szyku :)
    A kamizelka i torebka z frędzlami baaardzo mi się podobają :)
    Świetny masz styl :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny post! Zdecydowanie widać Ciebie w tych wpisach :) Jak zwykle całość przykuwa moją uwagę :) Pozdrawiam!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta stylizacja! Pamiętam, że powstał nawet film o tym klubie, ale go nie oglądałam :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. kapelusz jest kropką nad i :)

    OdpowiedzUsuń