środa, 31 grudnia 2014

HAPPY NEW YEAR


Ogłaszam, że więcej postów w tym roku nie będzie :P. Na koniec roku, jako wisienka na torcie umieszczam wpis związany z projektem EC BLOGSPOT - zaproszeniem do współpracy śląskich blogerów przez CH Europa Centralna. Częścią projektu jest przygotowanie wystawy modowej, związanej z zadanym motywem. Temat jaki mi przypadł to "Sylwester". Dziękuję Sewerynowi za pomoc i cierpliwość, chyba pobiliśmy rekord - 4 godziny z manekinami :D. Była to dla mnie całkowita nowość, bo nigdy nie miałam nic wspólnego z "feszyn" branżą i nigdy nawet nie pomyślałam, że kiedyś będę mieć. Dla wojownika IT to i tak wyzwanie, i jestem zadowolona z efektu końcowego:). Stylistka to raczej ze mnie nie będzie, ale dobrze się bawiłam. A poniżej nasze arcydzieła :D!


8 komentarzy:

  1. Przeczytałam pierwsze zdanie i już miałam się buntować, dobrze, że zerknęłam jeszcze na datę posta: ufff!!! to z grudnia :)
    Sama przyłapuję się, że dużo zestawień idzie mi bardziej na logikę i często jakoś analizuję modę żeby całość choć trochę zapamiętać. Więc, wiem o czym piszesz. Choć moim zdaniem zestaw wyszedł fajny :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu ale chyba źle coś wyraziłam... mówiąc o brzydactwie miałam na myśli moją starą brązową kurtkę, a ta którą mam na sobie jest nowością i bardzo ją lubię :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nowe posty w tym roku będą, przygotowuję coś właśnie. Skręciłam nogę na łyżwach, co mnie unieruchomiło na jakiś czas, stąd ta cisza :)

      Ehh, gdybym miała więcej czasu, to od rana bym siedziała w EC, i jeszcze 10 razy pozmieniała te stylizacje. W ogóle to mieliśmy z Sewerynem bardziej szalone pomysły, niestety część super ciuchów była już po cenach "wyprzedażowych", więc nie mogliśmy ich wykorzystać do zrobienia wystawy, takie są zasady.

      Dzięki za wyjaśnienie, w takim razie muszę jeszcze raz wczytać się w Twojego posta!! Było nie było cieszę się że PARKA nam się podoba, bo jest fajna. PARKI ARE THE BEST!! :)

      Pozdrówki!!!! :)

      Usuń
  2. Czytałam już u kogoś na blogu o tym projekcie chyba u Soni Dziech:) Ale z Ciebie pozytywna kobietka!!
    Szczęścia na Nowy Roczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt EC BLOGSPOT to jedna wielka dawka pozytywnej energii! Można spotkać ciekawych ludzi w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach, zawodach, na różnym etapie blogowania. W trakcie każdego spotkania jest quiz, można wygrać bony do New Yorkera, Yes, Dali itp. (ja co prawda jeszcze nic nie wygrałam, bo na pierwszym spotkaniu się wstydziłam, a na drugim nie znałam odp. na pytania :P ). Jak ktoś będzie kiedyś na Śląsku zapraszam do EC na spotkanie! Dzięki i wzajemnie wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń